Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Королюк Н. Я. 
Особливості формування та просування видавничого бренду / Н. Я. Королюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzec_2015_2_12
Розглянуто один з основних нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності видавничих підприємств - брендинг. Виділено головні теоретико-методологічні проблеми формування видавничого бренду та інструменти, використовувані сучасними українським видавництвами для просування власного бренду. На основі аналізу стану та проблем видавничого ринку України окреслено основні передумови й обгрунтовано необхідність застосування брендингових технологій у видавничій галузі. Здійснено спробу вдосконалення основних функцій бренду видавництва. Наведено ряд особливостей видавничої продукції, які впливатимуть на формування й ефективне управління видавничим брендом.
  Повний текст PDF - 335.727 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Королюк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Королюк Н. Я. Особливості формування та просування видавничого бренду / Н. Я. Королюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzec_2015_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського