Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Королюк Н. Я. Особливості формування та просування видавничого бренду / Н. Я. Королюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzec_2015_2_12 Розглянуто один з основних нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності видавничих підприємств - брендинг. Виділено головні теоретико-методологічні проблеми формування видавничого бренду та інструменти, використовувані сучасними українським видавництвами для просування власного бренду. На основі аналізу стану та проблем видавничого ринку України окреслено основні передумови й обгрунтовано необхідність застосування брендингових технологій у видавничій галузі. Здійснено спробу вдосконалення основних функцій бренду видавництва. Наведено ряд особливостей видавничої продукції, які впливатимуть на формування й ефективне управління видавничим брендом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Королюк Н. Я. Особливості формування та просування видавничого бренду / Н. Я. Королюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzec_2015_2_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |