Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Тодорова О. В. Передумови формування інноваційного PR-інструментарію / О. В. Тодорова // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_15 Розглянуто особливості PR-середовища нового покоління, проаналізовано принципи організації інформаційного простору і нові можливості, які відкриває феномен "інформаційного суспільства" у соціальних комунікаціях сучасного бізнесу. Для аналізу використано моніторинг корпоративних сайтів, корпоративних видань, екаунтів соціальних мереж сучасного бізнесу. Окремо підтверджено, що наведені практичні висновки та рекомендації можуть стати у нагоді фахівцям сучасного бізнесу, які розробляють методи комунікацій зі споживачами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тодорова О. В. Передумови формування інноваційного PR-інструментарію / О. В. Тодорова // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |