Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Тодорова О. В. 
Передумови формування інноваційного PR-інструментарію / О. В. Тодорова // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_15
Розглянуто особливості PR-середовища нового покоління, проаналізовано принципи організації інформаційного простору і нові можливості, які відкриває феномен "інформаційного суспільства" у соціальних комунікаціях сучасного бізнесу. Для аналізу використано моніторинг корпоративних сайтів, корпоративних видань, екаунтів соціальних мереж сучасного бізнесу. Окремо підтверджено, що наведені практичні висновки та рекомендації можуть стати у нагоді фахівцям сучасного бізнесу, які розробляють методи комунікацій зі споживачами.
  Повний текст PDF - 277.847 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тодорова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тодорова О. В. Передумови формування інноваційного PR-інструментарію / О. В. Тодорова // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського