Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Михайлович О. П. 
Формування конотації іншомовності у рекламних текстах як ефективний маніпулятивний прийом / О. П. Михайлович // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_10
Обгрунтовано доцільність використання конотації іншомовності для підвищення комунікативної ефективності рекламних текстів. Розглянуто способи формування конотації іншомовності за допомогою термінологічної лексики. Описано ефекти, яких можна досягти завдяки розглянутому прийому.
  Повний текст PDF - 276.786 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михайлович О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михайлович О. П. Формування конотації іншомовності у рекламних текстах як ефективний маніпулятивний прийом / О. П. Михайлович // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Михайлович Ольга Петрівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського