Наукова періодика України Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]


Прокоф’єва М. 
Емпіричні дослідження змістово-гностичного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(2). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121%282%29__62
  Повний текст PDF - 644.046 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокоф’єва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокоф’єва М. Емпіричні дослідження змістово-гностичного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(2). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(2)__62.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського