Костюченко К.
Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів / К. Костюченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_25
Досліджено проблеми формування готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Визначено сутність, структуру, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до такого мислення, а також теоретично обгрунтовано й експериментально-перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено методику діагностики рівня сформованості готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення, що передбачає проведення анкетування, виконання тестів, розв'язання педагогічних задач і вирішення навчальних завдань.
Цитованість авторів публікації:Костюченко К.
Бібліографічний опис для цитування:
Костюченко К. Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів / К. Костюченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_25.
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)Костюченко Костянтин Євгенійович (педагогічні науки)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|