Костюченко К. 
Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів / К. Костюченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_25
Досліджено проблеми формування готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Визначено сутність, структуру, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до такого мислення, а також теоретично обгрунтовано й експериментально-перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено методику діагностики рівня сформованості готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення, що передбачає проведення анкетування, виконання тестів, розв'язання педагогічних задач і вирішення навчальних завдань.
  Повний текст PDF - 439.269 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костюченко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костюченко К. Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів / К. Костюченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Костюченко Костянтин Євгенійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського