Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Карнаух А. С. Особливості застосування маркетингових інструментів в спортивних комунікаціях / А. С. Карнаух // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2018. - № 2. - С. 149–158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2018_2_19 Досліджено особливості застосування інструментів маркетингу в системі спортивних комунікацій (СК) в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку маркетингових комунікацій в галузі спорту. Досліджено вплив маркетингових інструментів на розвиток СК. Проаналізовано застосування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій в системі СК в Україні. Виявлено як саме кожний з елементів маркетинг-мікс впливає на просування та популяризацію спорту. Досліджено практичне впровадження восьмиступінчастої моделі SIMCM, яка може бути відправною точкою розвитку СК. Запропоновано разом із традиційними маркетинговими стратегіями в системі СК застосовувати новітні та адаптувати їх до факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. Виявлено, що для розвитку СК необхідно розробляти та реалізовувати проекти спортивного спонсорства, які дають змогу вийти галузі спорту на істотно новий рівень функціонування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карнаух А. С. Особливості застосування маркетингових інструментів в спортивних комунікаціях / А. С. Карнаух // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2018. - № 2. - С. 149–158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2018_2_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |