Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Єжижанська Т. С. Бренд видавництва як продукт комунікації / Т. С. Єжижанська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 1. - С. 238–248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_1_31 Досліджено рівень поінформованості читачів про українські видавничі бренди, проаналізовано впізнаваність видавництв читачами-покупцями. Мета дослідження - з'ясування ролі комунікації у створенні бренду видавництва. Визначено, що серед основних бар'єрів читання є обізнаність і вияв довіри видавництвам з боку читачів-покупців. За результатами дослідження, проведеного на найбільших книжкових ярмарках країни - Книжковому Арсеналі й Форумі видавців, з'ясовано найвідоміші серед читачів українські видавничі бренди. Встановлено, що є два лідери українського книжкового ринку і київське видавництво "А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА" і львівське "Видавництво Старого Лева". Головні результати й висновки дослідження полягають у тому, що хоча видавничий бренд не є вирішальним фактором для споживачів, які купують книги, його впіз наваність сприяє утвердженню позитивного іміджу видавництва, зміцненню його репутації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єжижанська Т. С. Бренд видавництва як продукт комунікації / Т. С. Єжижанська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 1. - С. 238–248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_1_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |