Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Паславський І. І. Президентська виборча кампанія в США: результати, наслідки, соціально- політична відповідальність ЗМІ / І. І. Паславський // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 2. - С. 316–326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_2_38 Досліджено політичний, економічний, психологічний і масмедійний фактори перемоги у президентській виборчій кампанії в США представника республіканської партії. З'ясовано першу реакцію провідних політиків світу на результати виборчих перегонів, виокремлено та проаналізовано публікації політичних оглядачів та медіаекспертів у рейтингових українських виданнях щодо вибору американського народу. Акцентовано на концепції соціально-політичної відповідальності ЗМІ у знакових загальнодержавних виборчих кампаніях. Доведено, що популізм як політичний рух утверджується у країнах сталої демократії, і перемога кандидата-популіста надасть цьому рухові нового імпульсу та масштабів. Акцентовано, що американські та світові засоби масової інформації тиражують інформаційні приводи популістів і в такий спосіб сприяють підвищенню їх особистого рейтингу, зростанню авторитету їх політичних структур. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Паславський І. І. Президентська виборча кампанія в США: результати, наслідки, соціально- політична відповідальність ЗМІ / І. І. Паславський // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 2. - С. 316–326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_2_38. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |