Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Грет Г. П. Реклама в системі маркетингової політики видавництва (за матеріалами науково-видавничого об’єднання "Дух і Літера" / Г. П. Грет, Д. І. Міненко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_3_11 Досліджено стан рекламної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера". Визначено її вплив на діяльність видавництва. Запропоновано шляхи покращання реклами за сучасних складних умов функціонування українських видавництв. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грет Г. П. Реклама в системі маркетингової політики видавництва (за матеріалами науково-видавничого об’єднання "Дух і Літера" / Г. П. Грет, Д. І. Міненко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |