Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Щерба О. І. 
Торговельна марка та її значення у виборі товару споживачами / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_2_14
Порушено проблему ролі торговельної марки в споживчому виборі. Проаналізовано поняття позиціонування, сили та іміджу торговельної марки та описано її складові. Пояснено явне та неявне відношення споживачів до торговельної марки. Розглянуто роль усвідомлених переконань і неусвідомлених емоційних установок споживачів. Проаналізовано приклади вдалих маркетингових стратегій зміни образу торговельної марки в свідомості споживачів.
  Повний текст PDF - 374.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щерба О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щерба О. І. Торговельна марка та її значення у виборі товару споживачами / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_2_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського