Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Щерба О. І. Торговельна марка та її значення у виборі товару споживачами / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_2_14 Порушено проблему ролі торговельної марки в споживчому виборі. Проаналізовано поняття позиціонування, сили та іміджу торговельної марки та описано її складові. Пояснено явне та неявне відношення споживачів до торговельної марки. Розглянуто роль усвідомлених переконань і неусвідомлених емоційних установок споживачів. Проаналізовано приклади вдалих маркетингових стратегій зміни образу торговельної марки в свідомості споживачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щерба О. І. Торговельна марка та її значення у виборі товару споживачами / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_2_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |