Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Качинська А. І. Віртуальна реклама у файлообмінних мережах (на прикладі популярних українських торрент-трекерів) / А. І. Качинська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_22 Проаналізовано особливості подання сучасної віртуальної реклами на прикладі популярних українських торрент-трекерів, з'ясовано рівень їх розвитку та специфіку використання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Качинська А. І. Віртуальна реклама у файлообмінних мережах (на прикладі популярних українських торрент-трекерів) / А. І. Качинська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |