Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Головацька Л. В. Товарна політика в системі управління маркетингом / Л. В. Головацька // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_17 Порушено теоретичні, методологічні та організаційні питання формування й управління товарною політикою в системі маркетингу. Визначено сутність і складові маркетингової товарної політики, обгрунтовано тлумачення поняття "управління маркетинговою товарною політикою" та основні його категорії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Головацька Л. В. Товарна політика в системі управління маркетингом / Л. В. Головацька // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |