Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Ковба Ж. М. 
Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_12
Досліджено питання товарної політики роздрібних книготорговельних підприємств. Проаналізовано інформаційну ситуацію в науково-практичній діяльності, зокрема теоретичні засади асортиментної роботи в книгарстві. Висвітлено основні проблеми та особливості сучасної книжкової торгівлі в Україні, наведено головні маркетингові засади формування асортименту у книготорговельній мережі.
  Повний текст PDF - 414.131 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковба Ж.
  • Корнійчук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковба Ж. М. Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського