Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Ковба Ж. М. Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_12 Досліджено питання товарної політики роздрібних книготорговельних підприємств. Проаналізовано інформаційну ситуацію в науково-практичній діяльності, зокрема теоретичні засади асортиментної роботи в книгарстві. Висвітлено основні проблеми та особливості сучасної книжкової торгівлі в Україні, наведено головні маркетингові засади формування асортименту у книготорговельній мережі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковба Ж. М. Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |