Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Черкавська М. Б. Антикризове управління підприємствами впк з використанням концепції маркетингу / М. Б. Черкавська, Н. С. Косар // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_9 За результатами проведених теоретичних та аналітичних досліджень обгрунтовано важливість і необхідність активного використання антикризового управління на підприємствах ВПК з використанням концепцій маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черкавська М. Б. Антикризове управління підприємствами впк з використанням концепції маркетингу / М. Б. Черкавська, Н. С. Косар // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |