Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Щерба О. І. 
Роль реклами у підприємницькій діяльності / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_27
Розглянуто питання актуальності використання реклами у підприємницькій діяльності. Вказано на переваги та недоліки реклами. Проаналізовано психологічний аспект сприймання споживачами реклами та її вплив на поведінку споживачів. Звернено увагу на важливість питання довіри споживачів до реклами.
  Повний текст PDF - 1.041 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щерба О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського