Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_27 Розглянуто питання актуальності використання реклами у підприємницькій діяльності. Вказано на переваги та недоліки реклами. Проаналізовано психологічний аспект сприймання споживачами реклами та її вплив на поведінку споживачів. Звернено увагу на важливість питання довіри споживачів до реклами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |