Наукова періодика України Наукові записки [Української академії друкарства]


Чухрай Н. І. 
Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі / Н. І. Чухрай // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_26
Розкрито ідеологічну основу процесу маркетингу. Обгрунтовано подвійну природу та характер проблем сучасного маркетингу. Ідентифіковано особливості мислення та менталітету маркетологів; окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку маркетингу.
  Повний текст PDF - 1.337 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чухрай Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чухрай Н. І. Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі / Н. І. Чухрай // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чухрай Наталія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського