Наукова періодика України | Наукові записки [Української академії друкарства] | ||
Григорова З. В. Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні / З. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2010. - № 1. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2010_1_17 Проаналізовано сучасний стан книжкової культури та книжкового бізнесу. Запропоновано показники для планування стратегій розвитку: сукупний попит на книжкову продукцію, стан макро- та мікросередовища (Swot-аналіз), рекомендації доцільності та специфіки їх застосування на підприємствах і в організаціях. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григорова З. В. Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні / З. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2010. - № 1. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2010_1_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |