Наукова періодика України | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки | ||
Гусак Л. Лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мов / Л. Гусак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_9 Наведено лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання учнів початкової школи іноземних мов. Виділено 2 аспекти засвоєння мови: мовну здібність і здібність до опанування мови. Надано 2 типи здібностей: комунікативно-мовні та когнітивно-лінгвістичні, тісну взаємодію вербальної та невербальної (образної) сфер у психічній діяльності людини. Обгрунтовано 3 стадії засвоєння іншомовного матеріалу: початкову як етап нагромадження лексичного матеріалу; як засвоєння граматики, що супроводжується подальшим удосконаленням мовлення дітей; як адаптацію до подальшого навчання іноземних мов учнями основної школи за традиційними методиками навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гусак Л. Лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мов / Л. Гусак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |