Наукова періодика України | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки | ||
Галацин К. Групові форми організації пізнавальної діяльності студентів − майбутніх інженерів − на заняттях з англійської мови / К. Галацин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_10 Зазначено, що на сучасному етапі реформування вищої освіти є актуальним пошук нових форм організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців. Розкрито особливості інтерактивного навчання, переваги групових форм організації пізнавальної діяльності студентів - майбутніх інженерів - на заняттях з англійської мови; наведено приклади конкретних інтерактивних методів навчання. У висновках узагальнено значення групових форм навчання для засвоєння англомовних знань і визначено основні принципи інтерактивного навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галацин К. Групові форми організації пізнавальної діяльності студентів − майбутніх інженерів − на заняттях з англійської мови / К. Галацин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |