Наукова періодика України | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки | ||
Бузько В. Компоненти структурно-функціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту / В. Бузько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_8 У ході науково-теоретичного аналізу охарактеризовано окремі елементи функціонального й організаційно-діяльнісного (технологічного) складників структурно-фукнціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту (ВНЗЦЗ), зокрема, методи управління (організаційні, адміністративні, економічні та соціально-психологічні); взаємопов'язані функції управління (аналіз, планування, організація, координація, контроль, мотивація, прийняття та реалізація управлінських рішень). Обгрунтовано, що управлінські рішення повинні прийматися поетапно, технологічно, від першого проректора з навчальної та методичної роботи (заступника начальника інституту з навчальної та наукової роботи) до окремих управлінських підрозділів та у зворотному варіанті у ВНЗЦЗ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бузько В. Компоненти структурно-функціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту / В. Бузько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |