Наукова періодика України Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки


Іванців О. В. 
Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу / О. В. Іванців // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : Філологічні науки. Мовознавство. - 2012. - № 24. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2012_24_14
  Повний текст PDF - 1.391 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванців О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванців О. В. Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу / О. В. Іванців // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : Філологічні науки. Мовознавство. - 2012. - № 24. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2012_24_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванців Орислава Володимирівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського