Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Леврінц М. І. 
Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підґрунтя підготовки вчителів у США / М. І. Леврінц // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 2. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2019_2_24
  Повний текст PDF - 348.146 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Леврінц М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Леврінц М. І. Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підґрунтя підготовки вчителів у США / М. І. Леврінц // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 2. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2019_2_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Леврінц Маріанна Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського