Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Петришин Л. 
Теоретико-методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вишу / Л. Петришин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_54
Проаналізовано проблеми дослідження розкрито багатоаспектність явища креативності та визначено його роль у підготовці майбутніх соціальних педагогів. Уведено у науковий обіг поняття "креативність майбутнього соціального педагога". Визначено його зміст і структуру як особистісно-професійної властивості фахівця. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади педагогічної системи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки. Розроблено педагогічну систему формування креативності майбутніх соціальних педагогів у цьому процесі. Визначено й охарактеризовано основні компоненти педагогічної системи: мотиваційно-цільовий, що містить мету, завдання принципи та результат; змістовий, що об'єднує зміст освітньої та виховної підсистем; технологічний, що охоплює форми, методи, засоби та ресурси системи; об'єкт-суб'єктний, що базується на креативній взаємодії об'єктів, а саме майбутніх соціальних педагогів, та суб'єктів, зокрема викладачів та науково-педагогічного складу вишу; креативно-середовищний, що охоплює освітнє та культурно-виховне середовище ВНЗ, грунтується на педагогічних умовах та концептуальних підходах. Розроблено технологію формування креативності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки (технологія "креативізації особистості"). Удосконалено зміст, форми, методи та засоби формування креативності особистості майбутніх соціальних педагогів під час фахової підготовки та розвитку креативної компетентності. Набули подальшого розвитку теоретичні положення щодо професійної підготовки вказаної категорії педагогів; організаційно-технологічного забезпечення процесу формування креативності майбутніх фахівців педагогічної галузі; визначення провідної ролі творчості у процесі формування професійної компетентності майбутніх педагогів як конкурентоспроможних фахівців соціально-педагогічної сфіери.
  Повний текст PDF - 204.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петришин Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петришин Л. Теоретико-методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вишу / Л. Петришин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петришин Людмила Йосипівна (1971–) ()
  • Петришин Людмила Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського