Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Желанова В. 
Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ / В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_16
  Повний текст PDF - 169.453 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Желанова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Желанова В. Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ / В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Желанова Вікторія В'ячеславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського