Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Ірхіна Ю. 
Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи / Ю. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_20
Висвітлено логіку обгрунтування педагогічних умов формування професійної толерантності (ПТ) майбутніх викладачів вищої школи. Сформульовано педагогічні умови формування ПТ, трьохкомпонентна сукупність яких відбиває ідеї та принципи толерантної взаємодії усіх учасників процесу, а саме: надання магістрантам можливості для самовизначення відносно цілей, змісту і способів викладацької діяльності, наявність досвіду полісуб'єктного і діалогічного спілкування під час навчання, наявність у майбутніх викладачів розвинених навичок педагогічної рефлексії. Достатність перерахованих педагогічних умов підтверджено результатами експериментального дослідження, згідно з якими формування даної компетенції було досягнуто практично у всіх магістрантів.Освещена логика обоснования педагогических условий формирования профессиональной толерантности (ПТ) будущих преподавателей высшей школы. Сформулированы педагогические условия формирования ПТ, трехкомпонентная совокупность которых отражает идеи, принципы толерантного взаимодействия всех участников процесса, а именно: предоставление магистрантам возможности для самоопределения в отношении целей, содержание и способы преподавательской деятельности, наличие опыта полисубъектного и диалогического общения при обучении, наличие у будущих преподавателей развитых навыков педагогической рефлексии. Достаточность перечисленных педагогических условий подтверждена результатами экспериментального исследования, согласно которым формирование данной компетенции было достигнуто практически у всех магистрантов.The article substantiates pedagogical conditions of forming professional tolerance of undergraduates as future teachers of higher school.
  Повний текст PDF - 218.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ірхіна Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ірхіна Ю. Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи / Ю. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ірхіна Юліана Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського