Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Любчик К. Л. Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі / К. Л. Любчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 27(1). - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_27%281%29__22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Любчик К. Л. Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі / К. Л. Любчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 27(1). - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_27(1)__22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |