Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Крикавський В. Є. 
Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі / В. Є. Крикавський, Н. Б. Савіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_26%281%29__22
  Повний текст PDF - 390.957 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крикавський В.
  • Савіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крикавський В. Є. Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі / В. Є. Крикавський, Н. Б. Савіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_26(1)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крикавський Віктор Євгенович (економічні науки)
  • Савіна Наталія Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського