Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Селезньова О. О. 
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства / О. О. Селезньова, А. Ю. Стренковська, О. М. Євдокімова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 25(2). - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_25%282%29__25
  Повний текст PDF - 393.314 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Селезньова О.
  • Стренковська А.
  • Євдокімова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Селезньова О. О. Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства / О. О. Селезньова, А. Ю. Стренковська, О. М. Євдокімова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 25(2). - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_25(2)__25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Селезньова Ольга Олександрівна (економічні науки)
  • Стренковська Анна Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського