Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Селезньова О. О. Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства / О. О. Селезньова, А. Ю. Стренковська, О. М. Євдокімова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 25(2). - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_25%282%29__25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Селезньова О. О. Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства / О. О. Селезньова, А. Ю. Стренковська, О. М. Євдокімова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 25(2). - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_25(2)__25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |