![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Ужгородського національного університету |
Корж М. В. Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення господарюючого суб’єкта / М. В. Корж, Т. С. Чуніхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(3). - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24%283%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. В. Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення господарюючого суб’єкта / М. В. Корж, Т. С. Чуніхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(3). - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24(3)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |