Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Гегедош К. В. 
Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21%281%29__12
  Повний текст PDF - 326.337 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гегедош К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(1)__12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського