Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21%281%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(1)__12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |