Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Tyshchenko O. O. 
Social marketing: the essence and developmental factors / O. O. Tyshchenko // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(3). - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19%283%29__22
  Повний текст PDF - 299.965 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Tyshchenko O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Tyshchenko O. O. Social marketing: the essence and developmental factors / O. O. Tyshchenko // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(3). - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19(3)__22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського