Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського національного університету | ||
Tyshchenko O. O. Social marketing: the essence and developmental factors / O. O. Tyshchenko // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(3). - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19%283%29__22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Tyshchenko O. O. Social marketing: the essence and developmental factors / O. O. Tyshchenko // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(3). - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19(3)__22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |