Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Мацера С. М. 
Управління контентом у маркетингових комунікаціях / С. М. Мацера, О. О. Марчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(2). - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19%282%29__21
  Повний текст PDF - 475.248 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мацера С.
  • Марчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мацера С. М. Управління контентом у маркетингових комунікаціях / С. М. Мацера, О. О. Марчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(2). - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19(2)__21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мацера Світлана Миколаївна (економічні науки)
  • Марчук Олена Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського