Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Кармазінова В. Д. 
Формування бренд-комунікацій маркетингових дослідних агентств / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(1). - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15%281%29__32
  Повний текст PDF - 393.524 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кармазінова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кармазінова В. Д. Формування бренд-комунікацій маркетингових дослідних агентств / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 15(1). - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_15(1)__32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кармазінова Вікторія Дмитрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського