Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Бєлова Т. Г. 
Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 12(1). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_12%281%29__8
  Повний текст PDF - 390.613 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєлова Т.
  • Крайнюченко О.
  • Гаврилова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєлова Т. Г. Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 12(1). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_12(1)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крайнюченко Ольга Феодосіївна (економічні науки)
  • Гаврилова Тетяна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського