Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Nagornyi Y. I. 
Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations / Y. I. Nagornyi // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 11. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_11_26
  Повний текст PDF - 298.172 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Nagornyi Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Nagornyi Y. I. Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations / Y. I. Nagornyi // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 11. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_11_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського