Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Павленко І. І. 
Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств / І. І. Павленко, Т. Ш. Дашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 3. - С. 92-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_3_23
  Повний текст PDF - 376.509 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павленко І.
  • Дашевська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павленко І. І. Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств / І. І. Павленко, Т. Ш. Дашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 3. - С. 92-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_3_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павленко Ірина Ігорівна (економічні науки)
  • Дашевська Тетяна Шаміліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського