Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Швець І. Б. 
Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії / І. Б. Швець, О. М. Следь, А. А. М. Аль-Газу // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 273-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_46
  Повний текст PDF - 736.522 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Швець І.
  • Следь О.
  • Аль-Газу А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Швець І. Б. Оцінка результативності міжнародної маркетингової стратегії при виході промислового підприємства на ринок Йорданії / І. Б. Швець, О. М. Следь, А. А. М. Аль-Газу // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 273-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Швець Ірина Борисівна (1960–) (економічні науки)
  • Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського