Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Передало Х. С. 
Соціальні мережі як інструмент формування ділової репутації підприємства / Х. С. Передало, Г. А. Козар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_42
  Повний текст PDF - 679.771 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Передало Х.
  • Козар Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Передало Х. С. Соціальні мережі як інструмент формування ділової репутації підприємства / Х. С. Передало, Г. А. Козар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Передало Христина Станіславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського