Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Зайцева О. І. Впровадження соціально-етичного маркетингу в систему адаптивного управління підприємствами в умовах усвідомлення споживання / О. І. Зайцева, Г. В. Жосан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зайцева О. І. Впровадження соціально-етичного маркетингу в систему адаптивного управління підприємствами в умовах усвідомлення споживання / О. І. Зайцева, Г. В. Жосан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |