Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Газуда М. В. 
Управління брендингом як фактор конкурентоспроможності виноробного підприємства / М. В. Газуда // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(2). - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1%282%29__46
  Повний текст PDF - 691.207 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Газуда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Газуда М. В. Управління брендингом як фактор конкурентоспроможності виноробного підприємства / М. В. Газуда // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(2). - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1(2)__46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Газуда Михайло Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського