Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Дудар Т. Г. 
Формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграції / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(2). - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1%282%29__26
  Повний текст PDF - 695.604 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дудар Т.
  • Дудар В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дудар Т. Г. Формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграції / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(2). - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1(2)__26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дудар Тарас Григорович (1948–) (економічні науки)
  • Дудар Володимир Тарасович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського