Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського університету


Попова Н. В. 
Маркетинг довіри як сучасна парадигма розвитку маркетингу на підприємствах транспортно-логістичної системи / Н. В. Попова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 260-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1%281%29__45
  Повний текст PDF - 610.462 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попова Н. В. Маркетинг довіри як сучасна парадигма розвитку маркетингу на підприємствах транспортно-логістичної системи / Н. В. Попова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 260-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2016_1(1)__45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попова Наталя Василівна (економічні науки)
  • Попова Надія Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського