Наукова періодика України | Науковий вісник Ужгородського університету | ||
Кальницький А. Є. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства / А. Є. Кальницький, Я. Ф. Копусяк // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2014_1_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кальницький А. Є. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства / А. Є. Кальницький, Я. Ф. Копусяк // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2014_1_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |