![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі |
Щука Г. П. Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2020_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щука Г. П. Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2020_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |