Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Степанова Л. В. Формування позитивного бренду роботодавця у сучасних умовах / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2018_5_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Степанова Л. В. Формування позитивного бренду роботодавця у сучасних умовах / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2018_5_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |