Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Степанова Л. В. 
Формування позитивного бренду роботодавця у сучасних умовах / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2018_5_20
  Повний текст PDF - 895.387 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Степанова Л.
  • Тужилкіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Степанова Л. В. Формування позитивного бренду роботодавця у сучасних умовах / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2018_5_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Степанова Лариса Валентинівна (економічні науки)
  • Тужилкіна Оксана Володимирівна (1968–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського