Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Карпенко Н. В. 
Управління маркетингом на торговельному підприємстві / Н. В. Карпенко, Н. І. Яловега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2018_1_10
  Повний текст PDF - 807.944 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко Н.
  • Яловега Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко Н. В. Управління маркетингом на торговельному підприємстві / Н. В. Карпенко, Н. І. Яловега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2018_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Наталія Володимирівна (економічні науки)
  • Карпенко Наталія Володимирівна (економічні науки)
  • Карпенко Наталія Володимирівна (економічні науки)
  • Яловега Наталія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського