Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Сергієнко С. А. 
Механізм формування комплексу маркетингових комунікацій авіакомпаній / С. А. Сергієнко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 6. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_6_13
  Повний текст PDF - 379.739 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сергієнко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сергієнко С. А. Механізм формування комплексу маркетингових комунікацій авіакомпаній / С. А. Сергієнко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 6. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_6_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сергієнко Світлана Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського