![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі |
Маловичко С. В. Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями / С. В. Маловичко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 3. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_3_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Маловичко С. В. Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями / С. В. Маловичко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 3. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_3_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |