Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Яковенко Т. І. 
Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_44
  Повний текст PDF - 420.368 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко Т.
  • Педченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко Т. І. Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яковенко Тетяна Іванівна (економічні науки)
  • Педченко Наталія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського