Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Яковенко Т. І. Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яковенко Т. І. Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |