Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Юрко І. В. 
Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій / І. В. Юрко, О. Ю. Устьян // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_27
  Повний текст PDF - 240.821 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юрко І.
  • Устьян О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юрко І. В. Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій / І. В. Юрко, О. Ю. Устьян // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Юрко Ігор Вікторович (економічні науки)
  • Устьян Олександр Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського